пʼятницю, 15 квітня 2016 р.

Модуль 9
Диференціація навчання різних учнів
 Розглянувши основні питання в цьому модулі, продумували стратегії  для здійснення  диференційного навчання;
Працювали над створенням інструменту оцінювання для заохочування учнів  до самоспрямованості  в навчанні;
Створили навчальні матеріали  для сприяння успіху учнів;
Переглянули та внесли зміни та поправки до Плану вивчення теми з питань врахування  завдань диференційного навчання  та особливостей учнів з різним рівнем навчання;
Я вважаю, що для учнів початкових класів така робота є об`ємною, але  у кожному класі є учні, які мають високий рівень навчання, і зможуть створити свої  власні учнівські проекти та захистити їх.


Немає коментарів:

Дописати коментар